אני מקים עסק חדש לסיורים וירטואליים ב-360. לאחר שצילמתי הופעות במצלמת 360, חופה עבור חברים, ראיונות משפחתיים, טיולים, וכמה פרויקטים אינטראקטיביים - אני יוצא לדרך חדשה והחלטתי לקפוץ למים העמוקים! י
החלטתי שהמקום הטוב ביותר להתחיל ממנו הוא דיזינגוף סנטר- מקום שהזמן עובד לטובתו ותמיד נראה צעיר, חדשני ובועט. י
ביקשתי ממחלקת השיווק אישור לצלם הדגמה קצרה במרחב הקניון- מאחת הכניסות ועד לקולנוע לב. משהו כמו 25 תמונות, שעה של צילום. חבר שהגיע לעזור, פתר התנגדויות של בעלי חנויות וסקרנים אחרים, ומנע ניסיונות לגנוב. בצילום כל תמונה היינו צריכים להתחבא כדי לא להופיע בכולן. י
אחר כך פניתי למעצבת גרפית שאני מכיר כדי להסתיר מצלמות אבטחה, לטשטש פנים של מבקרים בקניון וגם כדי להעלים את החצובה עליה המצלמה עמדה. י
לבסוף סידרתי את התמונות בפלטפורמה לסיורים וירטואליים וחיברתי ביניהן. י
אתם מוזמנים לקפוץ לביקור בסנטר: י
.